Vinnetou: rozhovor s Jirkou Barvínským, představitelem Bancrofta

20.03.2023

Jak vzpomínáš na začátek zkoušení představení Vinnetou?

Byl jsem rád, že si rejža na mě vzpomněl a obsadil do role Bancrofta. Polovinu lidi jsem ani osobně neznal, tak jsem šel do zkoušení, že zažiju něco nového s novými kolegy.

Byl na Tebe režisér hodný?

Režisér je chlap na svým místě. Ví, co chce. A tak jestli si někdy hlasitěji prosadil svůj názor, tak je to v pořádku.

Zkoušeli jste 14 měsíců - nebyla z toho ponorková nemoc? Jaká byla na zkouškách parta?

Parta je fajn. Mrzí mě akorát, že nebyl čas více ty super lidičky poznat i na zájezdech.

Na co ze zkoušek nejvíc vzpomínáš?

Na uvolněnou přátelskou práci, žádný stres a pěkně jsme si to, zkoušku po zkoušce, užívali.

Jak jsi prožíval premiéru?

Já premiéry prožívám velmi emotivně. Užívám si ji a pak na konci pláču! (smích)

Máš nějaký vzkaz divákům a příznivcům?

Buďte nám věrní. A jestli se nám malinko něco nepovede, tak buďte shovívaví, máme vás rádi! (smích)

Děkujeme za rozhovor.